A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

21 November 2009

missing you sayang..

SAYANG di kala ini aku amat merindukanmu...
di kala ini juga aku amat memerlukanmu...
aku memerlukanmu disisiku..
aku perlukan teman.. aku perlukan sahabat..
aku perlukan kekasih... aku perlukan kau SAYANG..
Di mana kau berada disaat ini...
walau pun kau dekat di sini..
tp mengapa ku rasa kau jauh.. amat jauh....
dan jarak itu ku rasakan semakin jauh dari saat ke saat..
dari jam ke jam... dari hari ke hari.... dari mggu ke mggu...
semakin lme waktu berlalu.. sejauh itu juga hubungan antara kita...
SAYANG... demi kasih ini..
aku harap hubungan kita seperti dahulu...
seperti waktu pertama perkenalan kita...
tiada jarak antara kita...
aku ingin engkau selalu berada disisiku...

SAYANG~SYAM

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...