A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

18 February 2011

::.. semua nya perlukan alasn kah??..::

..Assalamualaikum..

urmm.. kenapalah sekarang nie slalu sangat sentap ngan en.jejaka??... ade je yang die wat, ampai aku sentap n terasa hati.. ade banyak kot bende yang aku terasa.. antaranya:-

1) En jejaka ke Pulau Pangkor bersama rakan2 nya
= yang ni aku sentap sbb selama 2tahun lebey ngan die, n 3tahun aku duk sabak bernam, xsekali pun aku dibawa ke pangkor... bukan ape, mayb xde mase kot.. tapi dah takde yang nak bwk.. lebey suka gi ngan kengkawan.. so, xpe la.. kene la aku trima..

2) En Jejaka lepak bersama kawan2
= mesti pelik kn sebab kenape aku nak sentap pasal bende ni.. cam xlogik kan.. haha.. aku
pun pk camtu gak.. tapi sbnrnye aku cemburu.. sebab En jejaka lebey banyak luangkan msa dengan mereka berbanding ngan aku... ok.. yela kan.. mmg la aku jauh.. tp itu aku xley
trima sebagai alasan.. lagipun, bile aku kat umah en jejaka pun, die masih abiskan mse
ngan mereka.. walaupun aku ade depan mata.. dan dengan itu.. aku dah tak suka gi umah
en jejaka.. sebab die wat aku bosan ngan sikapnya yang suka diam depan aku, tapi mesra
dengan kawan2 die..

3) En jejaka dah tak suka bercerita macam dulu..
=ini paling wat aku terasa.. en jejaka dah tak macam dulu.. en jejaka tak lagi bercerita tentang kehidupan nya dengan aku.. aku pun dah jadi malas untuk bertanya.. sebab ape?.. sebab aku dah bosan ngan en jejaka.. tiap kali pun aku yang kene bersuara, tanya itu tanya ini.. penat tau tak..

4) En jejaka tak suka sangat pun jumpa aku..
= haha.. aku yang sangat kasihan... en jejaka dah tak lagi suka jumpa aku.. alasan nya
adalah(aku jauh.. bukan ade duit sangat nak kuar pun.. kan belum keje lagi.. bukan nya
dia anak orang kaya yang senang2 dapat duit.. orang yg keje tu pun jumpe awek 6bulan
sekali).. agak seakit n pedih kan bile dengar kata2 tu.. hurm.. mungkin en jejaka rasa aku
mementingkan diri.. tapi sebenarnya tak.. mungkin ini yang en jejaka lakukan kat semua
bekas kekasih hatinya dulu.. tapi en jejaka kene ingat.. aku tak pernah bercinta.. ini adalah
yang pertama.. en jejaka yang pertama.. aku xkenal apa erti cinta.. tp kalau aku tahu
begini sakitnya bercinta.. nadai dapat ku undurkan putaran dunia... agar aku dpt kenal erti
cinta sebenarnya...

encik jejaka selalu cakap yang aku xpernah nak paham die... mungkin betul... en jejaka.. aku perlukan masa untuk memahami mu...

MAAF ANDAI KATA2 KU MENGGURIS HATI EN JEJAKA.. MAAF EN JEJAKA.. AKU RASE AKU BUKAN LAGI UNTUK MU.. KAU LAYAK UNTUK TERIMA YANG LEBIH BAIK DARI-KU.. BUKA MATAMU DENGAN LUAS.. SI GADIS SEDANG MENUNGGU MU.. DIA LAH GADIS YANG KAU CARI... SEMOGA EN JEJAKA LEBIH BAHAGIA...

~sekian~

2 comments:

  1. I do hope things are okay now..

    **HUGS**

    ReplyDelete
  2. kak zulie : alhamdulillah... averything fine now... hehehe

    ReplyDelete

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...