A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

21 March 2011

exchage link @ gulai tempoyak ikan patin.


assalamualaikum

hye3... cube bace entry tu... nyum3 cam sedap je kan... sesungguhnya aku memang peminat ikan patin... sedap hingga menjilat jari... stopppp.... ok.. entry ni bukan nak cecite psal ikan patin or masak lemak.. ni nak cite psal exchage link yang dibuat oleh oleh En Meuz.. haha.. actually aku tak tau la exchage link ni ade lagi tak.. coz aku baru je terbace.. huhu.. anda sume nak gak ke?... ok2 follow step ni je..

sesungguhnye aku admire banner ni.... santiikkkkkkk!!!!

  • buat satu entry pendek, tak kisah tajuk ape pun..
  • kemudian dalam entry tu letakkan gambar yang korang nak guna..
  • aku pilih gambar aku yg comot nie... huhu

  • last skali, letak link entry tu kat ruangan comment ni..
  • kalau boleh ajak la member-member blogger korang..
  • jangan lupa letak link blog En Meuz dalam blog korang..
  • tak kesah la macam mana cara korang nk letak link tu, terpulang.. :)

  • No comments:

    Post a Comment

    Cute nye kamu2 yang menulis di sini...