A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

10 March 2011

::.. Honey-MoOn di PanKOr ..::

Assalamualaikum

yeayy!!! akhirnya aku dapat ke pangkor bersama cik jejaka... sooo happy.. Actually aku pegi ngan family die pun die tak tau.. becoz, aku n family cik jejaka tela
h bersepakat utk merahsiakan kehadiran aku sehinggalah kitorang amik die n OTW ke Lumut, baru cik jejaka perasan yang aku ade dalam kete ngan dorang... to encik Jeja
ka.......

bermalam selama 2 hari tak puas rasenye... xpuas nak date lame2 sbnrnye... maklumlah.. dah lame sangat xjumpe.. huhu... nie ade some of my photo wit encik jejaka di PAngkor...

Semangat kesukanan itu penting..

taraaa... me n encik jejaka pakai baju same la.. buat pertama kalinya...

bak kata mama cik jejaka.. cik jejaka xpuas duk buaian time kecik2 dulu....

it's me yaa.... huhu... aku yang tersangat poyo...


itu je la gambar yang boley di tepekkan kat sini.. coz lain sume sensored tak dapat di upload kat sinie.. neway.. aku tersangat2 la epy coz dapat gi ngan encik jejaka dan family nye... len kali kite lagi yeeee....

thank u sayang

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...