A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

07 October 2011

Asean Universities Festival Arts(Aufa)

Assalamualaikum..

tonight aku begitu rajin untuk tulis entry SEBAB NYEEEEEEEEEEEEEE.... aku kesorangan dalam bilik tanpa rumate-ku... waaaa... so sad+boooooringggg
 ok2.. back tu topic... malan semalam dengan kerajinan yang ade, aku mengahdiri AUFA(Asean Univesities Festival Arts)... for the first time aku berminat dengan kesenian... yesssss... aku join TEKAD(bukan sekadar teater), music caklempung....


Oh nooo... adakah sesuatu telah berlaku dalam hidupku?.. hurm.. mungkin aku sendiri yang inginkan perubahan dalam hidup.. dan aku memilih seni sebagai salah satu hobi baru ku... and of course Photography menjadi pilihan... and i'm in the learning process with all the thoughfull sunbae...

terdapat beberapa participant dari beberapa negara asia.. antaranya adalah INDONESIA, THAILAND, VIETNAM, PHILIPINE... dan persembahan jemputan dari KOREA & CHINA.. 
this are few photo during the festive..

from MALAYSIA ( UKM, USM & ASWARA) 
from THAILAND 
 from VIETNAM
 from INDONESIA
 from PHILIPINES
 last performance from all participant
tak lupa KAMI from UKM... haha

itu sahaja untuk entry nie... bubbye... majulah seni untuk diri ku.. haha

nota kaki : kepala makin pening.. migraine nak datang.. oh nooooo


No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...