A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

10 October 2011

Minggu terbosan dalam hidup..

Assalamualaikum..

tiada yang lebih membosankan dalam hidup apabila hujung minggu dipenuhi dengan duduk di dalam bilik sahaja..
semua plan minggu nie, sume terkubur begitu jer...

1) sabtu ---> satu aktiviti telah dibatalkan... dan ingat nak gi cari present kahwin seorang kwan.. tapi malangnya keadaan diri tidak mngizinkan.. lalu mengambil keputusan untuk berada dibilik sepanjang hari tanpa rumat-ku yang pulang ke rumah..

2) Ahad---> nak gi wedding kawan se-POLY, tapi xjadi disebabkan tiada transport.. dan mung betul kata seorang kawan.. banyak lagi transport lain, mengapa hanay bergantung pada seorang sahaja.. bertanya lah.. takkan nak tunggu org lain yg tanye.. and this situation piss me off... actually my dear friend.. anda tidak berada di situasi saya.. bukan hanya kenderaan yang saya fikirkan.. dan saya ade sebab lain yang xperlu dihebohkan... tapi kalau anda rase saya yang salah, tak mengapa.. saya minta maaf atas kesalahan saya..
( tapi cara anda menegur saya sangat kasar.. )
(dan itu buatkan saya tensyen dan tekanan darah saya menajdi semakin rendah)

mungkin betul kata ayahanda.. balik je la minggu ni kalau xde ape2 event..
alangkah baik nye jika aku ade telepathi untuk mengatahui rancangan yang bakal gagal.. waaaaaaaaaaaaaaaaa.. sangat sedih..

tapi pada petang ahad, hari ni jadi tak bosan.. sebab terpakse menajalan kan tugas sebagai PhotoG untuk pertandingan Debat Piala Naib Chanselor...

wakil BURHANUDDIN HELMI...

nota kaki : jangan berharap pada 1 aktivi hujung minggu shj

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...