A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

23 May 2011

::.. aku sangat merindui dirinya ..::


Assalamualaikum..

hye2... aku just nak kongsi ape yang aku rase saat nie... di saat ini, aku sangat merindukan dirinya... giler rindu nie... almoast 1 month aku xjume hubby... aku yang terlamapau rindu ni sampai hampir setiap malam menagis tiap kali tengok gambar die...
b.. bby rindu sesangat kat b.. by rindu nak dengar suara b.. kat handphone ngan real, tak sama... by rindu nak cubit b.. by rindu nak tengok muka b.. dah gemuk ke b duk sane.. atau b semakin kurus... by rindu sesangat kat b... lame nya rasenye nak tunggu bulan june.. tak sabar nak tunggu b balik.. by nak bawak b gi makan2.. tapi b yang drive...
by xde kete.. selama b takde, by xpenah gi jenjalan.. sebab b je yang rajin n berani bawak lari by dari umah... malam2 baru anta by balik.. kali terakhir b bawak by jalan2, pas subuh baru b hantar by balik.. tapi by pelik, abah mama xpenah marah kalau by kuar ngan b.. pelik kan...

b yang kuat makan... hihi.. by tak abis, b yang abiskan.. sebab tu b gemuk..

b.. miss you soooooo much sayang....



No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...