A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

25 May 2011

Inginkan perubahan

Assalamualaikum..

hye3.. entry kali adalah pasal aku ni ha.. aku yang dah bosan ngan kehidupan skunk nie.. dalam idup ni kn, sume orang inginkan perubahan.. begitu jugak ngan aku...
tapi aku bukan ape.. aku inginkan perubahan dalam pekerjaan.. mmg kira bernasib baik la dah ade keje.. tapi aku pn teringin wat keje yang aku suke... keje yanag sama dgn ape yg aku blaja time lkat PSIS dulu...
tapi mmg aku akui.. sekarang nie, mmg susah nak cari keje... aku boleh je keje kat mane yang jauh.. asalkan ade transport... tapi skunk ni aku hanya ade motor ni ha.. paling jauh pn aku bwk keliling shah alam.. hari2 aku duk belek2 kat jobstreet ni ha.. tapi, sume tempat jauh2.. sume kene travel.. hadoy... korang2 rakan blogger... kalau tau mane2 tempat yang mempunyai kerja kosong bahagian IT... roger2 lah saya...

*sememangnye entry adalah membosankan.. *

2 comments:

  1. beli kereta...n try benda baru mmg best...

    xpun, cari keje yg transport company sponsor

    ReplyDelete
  2. NORMA AZURA ISMAIL: huhu.. memang niat nak bli kete.., tapi kewangan kurang memuaskan.. gaji tak sampai 4 angka... sekarang tengah giat mencari kerja lain... doakan la cepat dapat keje ye...

    ReplyDelete

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...