A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

31 May 2011

Music Video OR Sex Video??

Assalamualaikum...

Hye2... hari ni aku nak cite sket pasal video nie.. actually aku jarang2 nak wat entry pasal video nie.. tapi tetibe je aku terjumpa 1 video buatan anak malayu ni ha... si penyanyi ni memang aku tak kenal la kan.. tapi hero dalam video ni kenal la... ok2 ni nak cite nie..
aku tengok video nie, memang.................
1- lagu ape lak nie ha....
2- sape lak ai pempuan nie.. tak penah nampak pun...
3- wah.. hero malaya la laki nie...

start je lagu nie........ aku terus cakap, video lucah ke hape nie... pakaian penyanyi memang CANNOT GO RITE betull..... boley lak menari aksi yang menggairahkan depan peti ais... yang bab baju ketat tu tak ley bla betull.. konon menari ala obersea la konon... haiyooooo... ape punye pesen la nie....  tergaman sebentar bile tengok video nie... meh aku bagi korang2 tonton video ni sat ea...


soooo.... ape pendapat korang pasal video nie.. adakah korang suke??... berapa bintang nak bagi nie...

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...