A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

01 June 2011

LIKE terbanyak @ pilihan JURI

Assalamualaikum..

Selamat pagi bloggers... hurm... pagi2 dah bace blog Ashraf pasal GA/contest yang dibuat...
rasenye banyak gak GA dan contest yang aku masuk, tapi sumenye kecundang di tengah jalan.. wawawawa.. sadis... almaklumlah kan, i'm not pemes amos.... hihi... tapi aku bangga sebab blog aku yang comot nie telah direview oleh seorang blogger yang cute lah..taraaaaa.. it's cik senyum soya.. sangat berbangga time tu.. tenkiu bebanyak... and aku telah join blog list untuk kali pertama dalam bloglist TENGKU NASHRAN...


not me la..


alamak... banyak pulak aku bagi intro kan.. ok2.. back to the topic... selain tu, sume contest and GA yang aku masuk, tak penah satu pun aku menang... bagi pendapat aku lah kan... adalah lebih adil jika para juri sendiri yang emmilh pemenang... kalau contest yang memerlukan LIKE terbanyak, memang harapan la nak menang.. sebab kebanyakan pemenang merupakan golongan yang pemes amos.. kalau aku??.... memang harapan la nak menang kan.. uhuks.... kesdihan melanda...(poyo lak ai... dush2)...

ok3... ini adalah pendapat aku sorang je.. korang3 para blogerss aku tak tau la kan3....

** entry bosan lagi... bile nak wat entry yang menarik nie... oh idea...

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...