A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

23 June 2011

ade aku kesah..

Assalamualaikum

pretty red flower
jarang2 nye aku nak tulis entry kat blog nie.. facebook pun jarang diupdate...  tapi rajin-rajin nye aku nk blogwalking... tapi aku hanye rajin bace dari komen2 entry yang ade.. so, mcm mane la trafiic aku nak naik kn.. tapi takpe..
 coz kite wat ape yg kite suke kn...  

bro yg senget mcm aku
so, kali ni nak bercerita tentang gambar, gambar dan gambar... YESS... aku suke bergambar dan mengambil gambar.. dah termasuk dalam cita-cita aku untuk menjadi tukang amik gambar.. dlm bahasa saintifik sket jurugambar a.k.a Photographer... 

aku sesangat suke amik gambar alam sekeliling dari mengambil gambar ragam manusia... tapi cam susah je nak mencapai cite2 tersebut kn.. tanpa usaha cita-cita tak akan tercapai dengan sendirinya.. betul kn..  jadik.. aku kene berusaha kuat.. 

nak gak mengambil gambar yang boleh menjadi masterpiece.. hihi.. cita-cita menggunung ke langit.. tapi usaha serendah laut.. camne tu ye... 

terasa ingin berada di puncak dan berada pada altitud yang tinggi..

nota kaki : tajuk xde kene mengena dgn isi..

1 comment:

  1. baguslah bercita2 utk jadi jurugambar... kerjaya yg baik..
    drop by baca entry n klik2 iklan..
    moga dpt tmbh dana..
    kunjung2 n klik2 lah yer.
    salam perkenalan..
    sama2 tingkat tabung....

    ReplyDelete

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...