A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

04 July 2011

1st GIVEAWAY mohdkhairi.com

Assalamualaikum..

aku join GA lagi... xabis2 aku asyik join GA je.. walaupun xpenah nak menang.. hehe... 
tapi aku nak gak join...
simple je banner nie.. suke pulak..

jom join ramai2... klik je kat banner tu... sume syarat2 ade dinyatakan kat situ..
tapi aku nk cite gak syarat2 die...


SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:
(1) Follow blog Hairie nie untuk mengetahui segala update mengenai giveaway ini.
(2) Klik butang 'like' fanpage HAIRIEcerulean 
(1) Buat tajuk entri: "1st GIVEAWAY mohdkhairi.com" 
(2) Letakkan banner giveaway di atas dan linkkan ke entri ini.
(3) Suka hati korang nak tulis apa ataupun tak nak tulis, aku tak kisah.


hadiah yang ditawarkan sangat cantik dan kiut miut plus kretip sangat la kn... ade 23 pemenang yang akan dipih.. mcm ade can je aku nk dapat nie.. huhu...
tapi kalau nak pilih hadiah sketch book ni boley tak?...hehe...



ape lagi.. jom terjak blog HAIRIEcerulean

3 comments:

  1. Anonymous04 July, 2011

    HAHA.. sketch book tu smua pserta dpt..dont worry.. tp yg kulit itam dan tebal tu utk sape2 yg menang 3 hadiah utama iaitu tshirt.. ape pn, kite tgk result nnt cmane ok..hehe

    thanks join! (^__^)

    ReplyDelete
  2. haha... kan dah malu sendiri.. pasni sy kene bace betul2 la.. hehe...
    xsabar tunggu keputusan nanti... yeay...

    ReplyDelete

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...