A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

13 July 2011

Siapa AnwarHadi ?

Assalamualaikum...

sadis yang teramat sangat sebab aku rase aku masih cetek dalam ilmu blogger dan youtube nie... ari ni aku dapat kenal seorang artis internet yang menang
 Digi WWWOW Awards... cam cool je kn... hohohoho...
alololo... sooo kiut kan.. hahaha
ushar nie sat.. ni video yang boley tahan gak.. yang aku sangat teruja adalah cara die speaking.. cair hati nurani aku nie...
the best part is...... "Assalamualaikum.. tak jawab dosa... kalau jawab.... sayangggg.."
you know what.. i think i'm fall in love with you AnwarHadi... hehehe... joking...
teruja sungguh hari nie... menyaksikan kefasihan beliau berbicara menggunakan cara nya sendiri untuk menyampaikan sesuatu... and maybe rite now, he's at Sydney, Australiaaaa.... woohooooo..... jap2.. awat aku rase terkinja-kinja kesukaan nie... 

OH.... AnwarHadi
*i want to make it big...*

nota kaki : nak ushar semua tentang AnwarHadi

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...