A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

24 August 2011

Berbuka di Zam-Zam Arabic Restoran


Assalamualaikum..


Ni first time tuk ramadhan kali ni aku berbuka di luar... ZAM-ZAM ARABIC RESTORAN yang terletak di shah alam berdekatan PLAZA MASALAM.. 


Aku join buka puasa dgn abg aku and kengkawan RUGBI diorang... and of coz aku sorang je bunga di kalangan 10orang jejaka berbadan sasa<tak sume sasa>.. 

mereka yang tak macho...

disebab kan mmber abg aku sangat encited nk buke puasa, lagi 1jam 30 minit nak buke kitorang dah terpacak depan restoran... so, ape lagi duk gi merayau la kat plaza masalam tu..
 
epi jalan pon jadik la..

and of coz, tiba nya waktu berbuka.. sume mengambil makanan ngan rakus nya.. rugi ooo tak makan... bayar tuk buffet.. makan la puas2 sampai terlentang tak larat nk merangkak.. mmg menakutkan bile tengok diorang ni makan.. takjub wooo....


aku yg xberapa gemar makanan arab ni terpaksa melayankan jugak menu diorang nie... baru makan sepinggan dah kenyang.. cepat mengenyangkan makanan arab nie...



akhirnya lepas terpaksa follow diorang sume sebab aku xde transport.. aku sampai rumah jam 3 PAGI... mengamuk encik jejaka kat aku malam tuh... hahaha... 
sampai umah, trus ZZZzzzzzzz


nota kaki : masakan ayam dan daging arab ni sangat sedaaapppp....

No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...