A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality

26 August 2011

Persiapan raya VS Persiapan U


Assalamualaikum

yes.. bile ditanya tentang persiapan raya... aku akan jawab, xde siap ape pn... just baju kurung untuk tahun nie.. itupun syukur mama yang jaitkan.. kalau beli sendiri, agaknye xberbaju baru la raye kali nie...

mood tuk eli barang raya tak berapa nak ade sebab seminggi lepas raya dah nak kene daftar masuk UKM semester 1... so, tiada erti nya raya... aku lebih risaupan persiapan ke UKM daripada persiapan RAYA...  buku lebih penting dari baju raya..

                                                                                                                                 


yang bersungguh2 aku siapkan raya tahun nie hanya KUIH RAYA.. setakat ni dah 4 jenis.. esok lusa akan bertambah sehingga sehari sebelum raya... huahuahua..

Soooo.... sebelum aku jadi malas untuk undate bile semakin dekat nak raya nie.. aku nk ucap awal2..

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. 
..MAAF ZAHIR DAN BATIN..
SEMOGA AIDILFITRI TAHUN NIE MEMBERI 
SEJUTA MAKNA BUAT AKU& FAMILY.. 
TAK LUPA JUGA UNTUK SEMUA PARA BLOGGER...





          




No comments:

Post a Comment

Cute nye kamu2 yang menulis di sini...